2.6.2014

יאיר גלר המנכ"ל למלחמה באזרחים

יאיר גלר המנכ"ל למלחמה בסמים וח"כ תמי זנדברג ממרצ, התראיינו ביום חמישי האחרון (29/05) , בתוכנית הרדיו של גבי גזית ב-FM 103.



אין ספק, האיש שינן היטב את התשובות, פה ושם הוא קצת גמגם, אבל רוב הראיון הוא שפך בשצף קצף את כל השקרים, הדיסאינפורמציה והטרור הפסיכולוגי, שבהם נעזרים מתנגדי הקנאביס עשרות שנים, כדי להרתיע את הציבור.

גלר מדבר בראיון על מחקרים, שנערכו במוסדות מחקר אקדמיים "מאוד מכובדים", המוכיחים שהקנאביס מזיק למוח, ממכר וגורם למחלות נפש. הוא גם מזמין את ח"כ זנדברג לבקר בקהילות הטיפוליות, שבהן לדבריו, מאושפזים אנשים שנפגעו נפשית מקנאביס.

יתכן ויש מספר אנשים, שאכן נפגעו מקנאביס בלבד - יכול להיות (בכל כלל יש יוצאים מהכלל ובהחלט קיימת האפשרות שיהיו אנשים אלרגים למריחואנה, כפי שיש אנשים אלרגים לאפרסק), מן הראוי לבדוק את הנושא באופן מעמיק. החוש השישי אומר לי שרוב המאושפזים בקהילות הטיפוליות, שגלר מדבר עליהם, נפגעו מתחליפי הקנאביס הנמכרים בפיצוציות (נייס גאי ודומיו) ולא מהקנאביס הטבעי - שווה בדיקה.

גלר מתכחש לדבריה של ח"כ זנדברג בנוגע לאמינותם של המחקרים שהוא מדבר עליהם. זה כבר לא סוד שמוסדות המחקר האקדמיים "המכובדים מאוד", שיאיר גלר מדבר עליהם, מוקמים וממומנים על ידי חברות תרופות ואירגונים למלחמה בסמים, אשר משקיעים הון תועפות:
  • בפירסום, 
  • בסופרי צללים שכותבים מחקרים לפי הזמנה,
  • ברופאים שמשווקים את התרופות שלהן, תמורת טובות הנאה כמו "השתלמויות בחו"ל",
  • בלוביסטים שמתגמלים פרלמנטרים מושחתים. ועוד מיני קומבינות...
יש שורה של אנשים שבעברם היו חלק מהתעשייה האפלה הזאת, כאלה שבדיעבד מצפונם התעורר והיום הם מעידים על מה שקורה מאחורי הקלעים של תעשיית המחלות, תעשייה שהציבור סמך עליה בעיניים עצומות והיא מעלה קשות באמונו של הציבור, ברמאות, שקרים ובמחיר של חיי אדם.


גלר טוען שהעולם אינו יכול להילחם באלכוהול. גלר רומז שבמריחואנה הוא כן יכול?!

יש 180 מיליון צרכני מריחואנה ברחבי העולם, מתוכם, מיליון בישראל. מיליוני בני אדם מהווים הוכחה ניצחת לכשלון המלחמה בצמח המריחואנה ולכך, שגם במריחואנה אי אפשר להילחם! הגיע הזמן להודות בכישלון! הגיע הזמן להודות בהונאה, הגיע זמנם של פוליטיקאים, רופאים ושל כל העוסקים בתעשיית המחלות ובהפללת המריחואנה וצרכניה, להתנצל ולהפסיק את ההפללה ואת הפצת השקרים, לאלתר!
המשכה של מדיניות שפוגעת באזרחים בסופו של דבר תביא לכך, שהאחראים יצטרכו לשלם בעתיד הלא רחוק, את המחיר שמשלמים אנשים המקדשים פשעים נגד האנושות, תמורת ממון.


סביר להניח שגלר לא שמע על המחקרים הבאים:

ושאת החדשות האלה גלר לא שמע:


וכפי שלא אכפת לגלר שאנשים מתים מצריכת אלכוהול וטבק גם לא איכפת לו:


  • מרכיבים שנמצאים בחלב אם, אינם יכולים להיות מסוכנים לאדם.
  • המצאותם של קולטנים קנבינואידים בגוף האדם, מעידים על כך, שמרכיבי הצמח אינם זרים לגוף האדם ושגוף האדם יודע בדיוק ואיך לנצל חומרים אלה לטובתו.
  • הסכנות שיאיר גלר מדבר עליהן מפובקרות, נטולות כל בסיס מדעי וגורמות נזק רב לחולים ולאזרחים בכלל: ישנם חולים הסובלים ממחלות כרוניות, שהמריחואנה עשויה לעזור להם, אך הם נרתעים מהמחשבה, רק בגלל השקרים שאנשים כמו גלר מפיצים.
  • שלילת הריבונות של האדם על גופו - פשע נגד האנושות.
  • שלילת חופש הבחירה בין תרופות או בין חומרים לשעות הפנאי - פשע נגד האנושות.
  • לאלץ חולה ליטול תרופות שהוא איננו רוצה או שגופו דוחה - רק כדי למנוע ממנו קנאביס רפואי - פשע נגד האנושות.
  • שלילת מינונים על פי המלצת הרופא המטפל, המחסור המכוון ברופאים, האילוץ לפנות לרופאים פרטיים ולשלם הון תועפות, הבירוקרטיה וההתעמרות בחולים המשוועים למרפא או הקלה, ההתעללות באלה הממתינים למינון הנכון או למרשם המיוחל (שמשרד הבריאות הדביק לו את כינוי  הביזיון "רישיון", כאילו מדובר בכלי נשק) - כל אלה הם פשעים נגד האנושות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך :)

פוסטים מומלצים

אסטרטגיית שיתוף הפעולה המדיני של ישראל עם ארגון הבריאות העולמי 2019-2025

אנו חיים בעידן של אתגרים קיומיים, עידן של משברים יזומים ברמה הגלובלית. מלחמות, מגפות, אסונות טבע ועוד אירועי אימה, מתוכננים ומתוזמרים על ידי...

הנצפים ביותר